fbpx
FAQ2024-03-12T12:31:35+00:00

Waarover heb je een vraag?

Hoelang heb ik garantie?2022-09-27T18:29:43+00:00

Op alle artikelen van Orbelle geldt een garantie. Wel verschilt de garantietermijn per artikel.

Wil je weten wat de garantietermijn van je artikel is? Neem dan gerust contact op met ons op via info@orbelle.nl. Wij staan klaar om je te helpen!

E-mail2022-09-27T18:27:39+00:00

Je kunt ons bereiken per mail via info@orbelle.nl.

Telefoon2022-09-27T18:27:04+00:00

Je kunt ons bereiken per telefoon via 06-51708494.

Adres2022-09-27T18:26:25+00:00

Ons bezoekadres is Achterwillenseweg 136, 2805 KB in Gouda.

Wat is de levertijd?2022-09-27T18:25:38+00:00

Wij doen onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden, met het trackingnummer in deze e-mail kun je het pakket volgen. Tijdens de sale en feestdagen zijn er mogelijk langere levertijden, houdt hier rekening mee.

Welke betaalmethode kan ik gebruiken bij jullie?2022-09-27T18:24:43+00:00

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst kun je uit de volgende betaalmethodes kiezen: iDeal, PayPal, Creditcard of Directe bankoverschrijving. Bij directe bankoverschrijving wordt je bestelling verzonden als wij de betaling hebben ontvangen.

Ik heb een cadeaubon ontvangen, hoe kan ik hier gebruik van maken?2022-09-27T18:23:42+00:00

Je kunt de code op de cadeaubon toevoegen tijdens het bestelproces. Vul de code in bij couponcode en klik op de knop om de waardebon toepassen, de code wordt dan automatisch aan jouw bestelling toegevoegd. Houd er rekening mee dat je maar één promocode tegelijkertijd kunt gebruiken.

Ik heb een kortingscode, hoe kan ik hier gebruik van maken?2022-09-27T18:23:03+00:00

Je kunt de code toevoegen tijdens het bestelproces. Vul de code in bij couponcode en klik op de knop om de waardebon toepassen, de code wordt dan automatisch aan jouw bestelling toegevoegd. Houd er rekening mee dat je maar één promocode tegelijkertijd kunt gebruiken.

Ik wil graag iemand verrassen met een Orbelle Product inclusief een persoonlijke boodschap. Hoe doe ik dit?2022-09-27T18:21:57+00:00

Je kunt bij ons een product bestellen en daar een persoonlijk kaartje aan toevoegen. Ga naar www.orbelle.nl en selecteer het product dat je cadeau wilt geven. Bij de betaling kun je in de opmerkingen aangeven wat er op het kaartje geschreven mag worden.

Kan ik bij jullie een cadeaubon bestellen?2022-09-27T18:20:36+00:00

Ja, het is mogelijk om een cadeaubon te bestellen via onze shop. Je kunt kiezen uit verschillende bedragen, bekijk snel de mogelijkheden onder het kopje Shop Accessoires. Al onze producten worden mooi en feestelijk verpakt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?2022-09-27T18:19:13+00:00

Heb je nog geen verzenbevestiging ontvangen? Dan kunnen we jouw bestelling kosteloos annuleren. Neem contact op via mail (info@orbelle.nl) of telefoon (06-51708494) om jouw annulering door te geven.

Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan kunnen we helaas geen wijzigingen aanbrengen in jouw bestelling en kan je bestelling niet geannuleerd worden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?2022-09-27T18:18:22+00:00

Heb je nog geen verzenbevestiging ontvangen? Dan kunnen we jouw bestelling kosteloos wijzigen. Neem contact op via mail (info@orbelle.nl) of telefoon (06-51708494) om jouw wijzigingen door te geven.

Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan kunnen we helaas geen wijzigingen aanbrengen in jouw bestelling.

Kan ik mijn bestelling retourneren?2022-09-27T18:17:17+00:00

Wij hopen dat je blij wordt van de Orbelle Producten, maar mocht het toch voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent kun je je bestelling binnen 14 dagen retourneren.

Volg onderstaande stappen om jouw Orbelle Product te retourneren:

  1. Stuur de artikelen terug in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
  2. Stuur het pakketje met tracking code naar: Orbelle, t.a.v. Retouren, Achterwillenseweg 136, 2805 KB in Gouda.

Let op: De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening en we raden het aan om een bewijs van verzending met traceergegevens bij je te houden. Als het retourpakketje verloren raakt is dit niet onze verantwoordelijkheid.

Sale artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Twijfel je om een bestelling te plaatsen? Je bent van harte welkom in onze boutique, zodat je de collectie kunt bekijken. Mocht er toch iets mis zijn met je bestelling, neem dan zo snel mogelijk, na ontvangst van je bestelling, contact met ons op.

Titel

Ga naar de bovenkant